Podem BCN - Una eina al servei de la ciutadania

COMUNICAT DE PODEM BARCELONA DAVANT LA RECENT CAMPANYA LGBTIQ+FÒBICA DE “HAZTE OIR”

Catalunya ha estat pionera en la lluita contra la lgtbifòbia. Va ser des de la ciutat de Barcelona des d'on es va forjar la llei 11/2014, una llei pionera a tot el món que, encara sense haver estat implementada en la seva totalitat, ha de protegir a totes les persones LGTBIQ+.

L'assessorament jurídic del qual gaudeix el col·lectiu Hazteoir.org, una organització ultracatòlica, fa difícil que es puguin prendre mesures legals des de les institucions. El missatge de l'autobús de la vergonya no és només un atac contra les persones trans, sinó que es tracta d'un atac transfòbic per extensió a totes les persones LGTBIQ+ i al conjunt de la societat.

L'objectiu d'aquesta campanya de la qual exigim la seva retirada immediata, és arribar a les escoles i sufocar d'arrel els drets del col·lectiu LGTBIQ+ instrumentalitzant l'educació dels nostres fills i filles. Per tot això, des de Podem Barcelona ens oposem frontalment a aquesta iniciativa que constitueix un assalt contra els drets i llibertats sexuals i de gènere de la nostra ciutadania.

Imprimeix Correu-e

Seu Podem Catalunya